Kızlar ilk doğumumda gümüş kapak kullandım çok faydasını gördüm gümüş kapağım var ama biriken sütler için göğüs kalkanı almalı mıyım karar veremedim ilk aylar kıyafetim falan ıslanıyordu pedlerden almıştım onlarda tahriş ediyordu hava almayı engelliyordu