Zeyneptosun 12. Hafta da bebişinin cinsiyetini öğrenen var mı??????🥰🥰🥰biz çok heyecanlıyız da az bir süre kaldı☺️
aysecakir Zeyneptosun biz 12. Haftamızda öğrenmiştik, bebeğin pozisyonuyla alakalı biraz ve doktorun tecrübesi tabii ki 🙂
Hulya57 Zeyneptosun yok canım ben dün kontrol e giittm tam 12 haftalıktık cinsiyet icin bişey demedi ☺️🙈
Hulya57 Gamzeciks bende öyle duymuştum we arkadasım 10 haftalık ken ögrendi oglu olcagını demekki bizimkiler kız 🤷♀️🤩🙈
Gamzeciks Hulya57 ben daha gitmedim doktora en son 9.haftada gtmiştim. 2 hafta sonra göreceğiz pipi mi konkuş mu 😂😂😂
songul123 Zeyneptosun 12 haftada kiz dedi 14. haftada erkek olduğunu öğrendik çok kulak asmayın derim
Mucizembenimm songul123 yaa ama bizimki baya sırtüstü yatıyordu yanılıyor olamaz dimi endişelendim şimdi siz böyle diyince
songul123 Mucizembenimm bilmiyorum ki bizimkide çok net göstermişti kiz dedi 14m haftada pipisini gösterdi oğlum 😂😂
Dlrm Zeyneptosun ben 12. Haftamda öğrendim şimdide 25 deyim değişiklik olmadı benim kızım hemen gösterdi kendini 🤗
Mucizembenimm songul123 siz beni kalpten götüreceksiniz 🙈 çevrem oğlun olacak diyordu hep bende alın size kızım diye havalara uçuyorum hayırlısı olsun inşallah 😀
Burjucan Zeyneptosun ben tam 12 de öğrendim hem de kız ☺️Cinsiyetle alakalı değil de bence erken öğrenme pozisyon ve doktorla alakalı