Snkr bende oğlumu 25le öğrendim 2 yıl önce 4.gün 200e yükselmişti. Ve sağlıklı bi şekilde de ilerledi. Her gebelik farklı ve her laboratuvar sonucu da farklı olabiliyo aynı yerde aynı saatlerde kan vermeye çalışın , sağlıkla ilerlerse zaten bikaç haftaya kese vs görünür