tosuncuk25 43 bine almıştım tüm muayeneler kan tahlilleri sezeryan veya normal doğum farketmeksizin epidurql al alma olan bir fiyattı. Doğumumu yaptım 15 gün oldu ancak hastanenin eksisi gece 11.30 da sancım tuttu hastaneyr acilden giriş yaptık girişteki kişi doğum sancısı mı emin misiniz diyor 2. Yi doğuruyorum eminim dedim yarım saat acilde bekledim. Nöbetçi kadın doğumcu yokmuş. Kendi doktorumu aramışlar ulaşamamışlar. İrem hanıma ulaşmışlar ilk defa doşumda karşılaştık kendisyle sonrasında muayemeye de gittim çok ilgiliydi. Keşke baştan onu tanıyıp gitseymişim dedim. Onun dışında hastanede herşey güzeldi keyifli bir doğum yaptım bebeğimi temizleyip ilk kontrollerini önümde yaptılar odaya çıkarken bana verdiler beraber çıktım.