HabibeKarakaya Gzmemn çok normal dün bende öyle oldum aslında fazla yüklenmemek lazım kendimize ama öyle de olmuyor biliyorum kendimden :(
Tugce_12 fatos41 Oyy tatlış anne onunda kardeşi olcak ne güzel o bebişte hemen büyüyecek yine böyle düşüneceksin evin neşesi ya çocuklar fazla olduğu zaman tabi sıkıntı ama 2 taneden zarar gelmez sağlıkla kucağına al inşAllah bebişini canım benim