2 normal doğum yaptım ve inanın o sancı geldiğinde zaten evet başladı diyorsunuz sancılar düzenli belden kasıklara vuruyor ve araları git gide sıklaşıyor gercek sancı başladıgında doğum olana kadar geçmez yani bariz bişeylerin oldugunu anlayabileceğiniz türden