Rahsanakn Bir kac gündür sürekli göğüs altimda karincalanma oluyor beni rahatsız ediyor bu durum acaba bu durumu yaşıyan var mı aranızda
zeynep_c Rahsanakn evet 30. haftadan sonra falan başlıyor ve bazen çok oturunca çok rahatsız ediyor. bütün organlar yukarı çıktıkça oluyormuş. sıkışıyor karnımızın içinde o darlık da uyuşma yanık acısı gibi hissediliyor. karnınız düşene kadar sizinle :’)
denizzozkan Rahsanakn bende de önce sola yatınca sağ göğsümün altında başladı şimdi sağa yatınca da sağ göğsümün altında da oluyor
susaMom_ Rahsanakn 33. Haftadayım kaburga ağrısı diyordum ben ona oturmak ayakta durmak falan işkence olmaya başladı sola yatınca artıyor sağa yatınca bir nebze daha iyi oluyor 🥹