Kızlar 30haftalık hamileyim yeni girdim kaynanamlarla oturuyorm sadece kışları başka sehir evimiz var orda kalıyorz yazları geliyorz 2ay dogumum martta ve kaynanamlarda yapıcm cok iyi insanlar seviyorm hiç öyle ev işi vs ne bilim bişey yok evde yardmcıları var fakat görümcemde dogum yapmak üzere suan aramızda 1,5 ay var ne alırsa ablanla ortaklasa kullanırsınız diyor sallanabilen otomatik beşiklerden almış küçük portatif ortaklasa kullanırsınz diyor kendi kızı onu evine götürürki ortaklasa beşik nasıl kullanlır bez alıyor kimini prima almış kimini molfix almış evy baby diye bir marka almış almasa daha iyi ben prima kullanmak istiyorm o kaliteli geliyor yani ne yapacgımı sasırdım