Kckglr Selam kızlar. 19+5 iz bizde. İlk gebeliğim. Bu hafta kasıklarım bi ağrı oldu normal mi acaba. Sizde de oldu mu dr a gitmeli miyim
Sevval0704 Kckglr 12. Haftadan bu yana ağrım var canım 27 haftalık olcam, kontrollerde doktor bakıyor hiç bi problem yok kanama lekelenme olmadığı sürece sorun yok bebek büyüdüğü için ağrın oluyor dedi .
Sysedayilmaz Kckglr hiç telaş yapma kanaman yoksa benim gebeliğin başından beri kasık ağrım var 24. Haftadayız hala arada ağrım oluyor gün içerisinde kendini yormamaya çalış
alparslan21 Kckglr evet artık bebek hareket etmeye başladığı için kasıklards ağrı ve baskı çok oldu bende o dönem
Kckglr Magnezyum kullanıyorum aslında. Ay inşallah öyledir. Nefes alırken bile kasıklarımda bir batma oluyor. Hareketlerini de duyamadım henüz. Çok Sağolun kızlar.