MelekAnnesi52 Fid34 bende 6+1 de kanama olmuştu doktorla gidince kanama bölgesi oluşmuş demişti ilaç içip on gün iş yapmadım kontrole gidince temizlenmis demişti doktor
Sez Fid34 bana da demişti bende aynı durumdaydım bana ilaç verdi sürekli istirat et ve ilacı alttan kullanmamı önerdi çok şükür bişi olmadı ama cok dikkat et dinlen bol bol su iç ❣️
Giz_em Fid34 benim de kese etrafında kanama alanı vardı 2.5 ay progestan kullandım bebek sağlıklı ise büyüdükçe kanama alanı küçülüyor merak etmeyin ;) ilaçları düzenli kullanın dikkat edin sadece
Aysegullkeskin MelekAnnesi52 canım bende de olmuştu o çocuk yerleşirken oluyormuş endişe etme ben progestan kullandım iki hafta sonra geçmişti
Sez Fid34 ilaç vermesi gerekiyodu banada demişti ben hala kullanıyorum ve dinleniyorum bence baska bi doktora daha söyle ilk gebelikte hormonlardan sebep kanama hemen geçmeyebilirmiş
MelekAnnesi52 Fid34 herkeste aynı olmuyor canım onun için canını sıkma hiç sen 8. Haftada duyan bile var
Glyctkl 7+4 hamileyim. Ben haftada bir iğne keseyi beslemesi için birde progestan 200 mg fitil kullanıyorum Kanama kesenin etrafında var. Ne kadar kanaman olursa olsun doktor bebek yasıyor mu onu etkiliyor mu önemli olan o dedi bana ama düşük tehlikem var. Yatak istirahati verdi. Tekrarlayabilir korkma endişelenme dedi bana. Ağrılı olursa yine gel dedi benim kanamam ağrısız ve pıhtılıydı parçalı değil 2 gün sürdü cok şükür bitti şuan dinlemiyorum evde. Kanama bölgesi inşallah geçer hepimiz sağlıkla kucağımıza alırız.
Naze2005 Fid34 benimde aynı şekilde kanamam yoktu ama dr kesenin etrafında kan gözüküyo dedi ilaç verdi düşük için 10 gün kullan tekrar gel dedi