Busragunayy kötü konuşmak gibi olmasın ama çözümü bulamadım canım. Devamlı sıvı tüketiyordum kuru kayısı yiyordum ama yok geçmedi 4.aydan sonra herşey düzeldi. Doktorum şurup verdi tadı iğrençti içemedm attım. Ama aynı şurubu ablamada verdi o içti beğendi kabızlığı geçti. Doktoruna sor yani mutlaka ilaç verip çözüme kavuşabiliyor