Kızlar pcosluyum ve 1 yıl sonra ilk defa gebelik testinde çift çizgiyi gördüm son adet tarihim 11 nisan hemen kan verdim sonuç 85 çıktı 2 gün sonra tekrar baktırdım 158 çıktı sizce kimyasal olabilir mi doktor öyle söylüyor aynı durumu yaşayanlar değeri yükselenler var mıdır çok üzülüyorum