1017 ayyy bana şuan resmen melhem oldunuz. Benim de sürecim aynı sizin gibi 2 li test yüksek riskli çıktı, fetal dna da risk çıktı amniyosentez yaptırdım sonuç bekliyorum. Detaylı ultrasonlarda herşey normal çıktı bizimde. Umarım sonuçlarımızda temiz çıkar 🤲🏻 Allah hepimize bebişlerimizi sağlıklıca kucağımıza almayı nasip etsin 🤲🏻