ELA_buglem süt korur diye bir şey yok 😀 prolaktin hormonu yüksek olduğu için yumurtlamayı geciktiren bir durum bu yüzden adetlerimiz düzensiz ve geç oluyor.
sedseda ben doğumdan sonra 54.gün adet oldum. 9 ay oluyor doğum yapalı normalde adetim hiç sekmez bazen 2 hafta bazen 1 hafta geciktiğim oldu bu da yukarda açıkladığım durum ile alakalo