Arkadaşlar ben 15 hafta 2 günlük gebeyim ve apantistimde bi büyüme meydana gelmiş ee tabi çok korkuyorum ultrayona girdim emara girdim korktum ve şuan hastanede yatıyorum sabahtan beri bişi yeyip içemiyorum amliyata da her an alına bilirim çok korkuyorum bebeğime bişi olcak sitesi ağrı sitersi birde anastazili olcak normalde doktor kesiler ayrı yerde dedi ve korkma tek sorun anastaziyi alıp bebeğne bişi olması dedi bende korktum benim gibi başından gecen varmı arkadaşlar 😫 çok korkuyorum ne yapacağım amilayat olursan ilaç ağır gelirse bebeğin kalbi dursa ölürse diye çok yıprandım