SedaErylmz35 Gunes05 canım bende 11+6 da gitmiştim ikili test için cinsiyet beklemiyorduk ama pozisyonu uygundu ve erkek dedi doktor zaten net belli oluyordu tereddüt etmedi hiç sonrasında gittiklerimizde de hep erkek dedi tabi değişmedi
Hulya57 Gunes05 Ewt canim baya bir erken öğrendi bende şaşirdim hiçte sormadim kemik yapısından mi erken öğrendin die
Arsmngmz Gunes05 erkekte yanılma cok olmaz canım bende 13 te öğrendimm erkek olacagınıııı 20 deyim hala erkek 🙏🏻🙏🏻😍😍🥰🥰
Handeli Gunes05 13. Haftadayım ve doktorum Yüksek ihtimal erkek dedi pipisini gördük🤣 değişmezse benim de oğlum olacak 🥰
Msdlnmn tugbalisan_ bebek kendini gostermiyodur canim kontrole girmeden once cikolata ye hemen kendini gosteriyor