Mrblar ben 16*5 haftalik hamileyim artık hareketler8ni hissetmek istiyorum gecikti mi acaba . İkinci gebeligim ilkinde kaçıncı haftada hissettim hatırlamıyorum herkes ikincide hissetmen gerekirdi diyerek strese sokuyor beni . Benimle aynı durumda olan var mı acaba 🫠🫠