Barbie Bizde 35+3 teyiz aynı sorunların hepsi var neredeyse🤦🏻♀️ Çatı ağrısı, bel ağrısı, adet sancıları sanırım bu yalancı sancı dedikleri oluyor, diş eti kanamalarım arttı yine diş ağrısı baş ağrısı aman yarabbi ne ağrılıymışım🙉😅 bir yandanda kızçem doğana kadar biraz toparlayayım Kurân’ı diye hafızlık tekrarı yapıyorum bu yüzden yatamıyorumda🤷🏻♀️ hep masa başındayım ama ayağımı falan uzatıyorum en azından Allah affetsin😅😋 Gün sayıyoruz hayırlısıyla inşallah 🥰🕺🏻