MerVe39-
Çok yakın zamanlarda 1.02 ay önce kuzeyınannesı diye bir arkadaş sezeryan doğum yaptı onun postunu okuyabılırsınız memnun kalmıştı kendısı bende 2,5 sene önce normal doğum yaptım bende çok memnun kaldım Bu doğummı da orada gerçekleştireceğim