Mranaa Arkadaslar sizde de sabah ayna da daha ince akşam işten eve geldiğinizde daha kalın hissettiğiniz gördüğünüz oluyor mu bu aldığımız kiloların hepsi yag değil demi birazı da odemdirr 😑 aynada kendimi dünyanın en tontigi gibi görmeye başladım artik
Lenay223 Mranaa evet özellikle ayaklarım çok şişiyor zaten göbekte herzaman akşam olunca daha büyük görünüyor sanki doğumdan sonra veririz bu kiloları inşallah
isil-ay Mranaa evetttt akşamları sankı dunya varmıs ıcımde karnım benden 3 metre onden gıdıyormus gıbı sabah ıse sankı bıraz fazla yemısım gıbı sadece :D
Mranaa isil-ay benim bacaklarımda aksam çok sis oluyor sabah daha ince anlayamıyorum nasıl bu kadar sisebiliyor