Kızlar kese görüntüm aşağıda. Betam 10 binden fazla doktor bu beta ile bebeği görmem gerekirdi sen büyük ihtimalle düşük yapacaksın dedi bana. Bugün ilk defa gittiğim bi doktor. Kendi doktorum da bu hafta keseyi görürüz haftaya bebeği dedi geç döllenme olmuş dedi. Kesem şekilsiz mi sizce düşük riskim var mı lütfen yardım edin. Kanamam lekelenmem yok.
