Arkadaşlar, ultrasona göre 27+0 regl tarıhıne gore de 28+0 haftalık kız bebek bekliyorum hayırlısıyla . 103.5 İle hamile kaldım şimdiye kadar +3 almısım . doktorum henuz seker yukleme testı ıstemedı oncekı randevumda 20 mayıs mutlaka gel demıstı. Ozaman 27+4 oluyorum şeker yuklemesı 28 haftaya kadar oluyo bılıorum. Bugunde saglık ocagı kan aldı . Acaba ordakı glukoza gore mı ıster yoksa her doktor mutlaka herkese sorup ıstıyor mu ? Bilgisi olan varsa yardımcı olabılrımı :)