Meliha09 Özel doktor takipliyim kızlar 11 haftada doktorum erkeğe benziyor dedi riskli bi durumum vardı profesöre gitmek zorunda kaldık oda erkeğe benziyor dedi 12 haftalıkken şimdi yarın 16 haftalık oluyoruz konumuz cinsiyet 😀 bir oğlum var birde kızım olsun çok isterdim ama asla üzülmem ve ayırmam sadece bi umut işte heycanlanıyorum yinede böyle diyip sonradan cinsiyeti değişen var mı acaba🙂
Rabiul Meliha09 özel veya devlet fark etmez 11, haftada yanılma payı yüksek , bende özel takipliyim doktorum söylemek istemedi haftası erken diye ama %80 erkek demişti , 16. Haftada kız olduğunu öğrendik pipi olarak gördüğü de klitoris miş
susaMom_ Meliha09 İhtimali var evet kordonla karistirabiliyorlar bazen bebek oyun yapıyor göstermiyor vs ben son haftalardayım kız denildi ama hep %90 diye ihtimalle kız denildi çünkü cinsiyetini tam olarak göstermedi içimden erkek geçti hep ama sanırım kız bazı bebeklerin cinsiyeti doğduktan sonra öğreniliyor o yüzden hala muallakta takılıyorum 😅
_ozlmm Meliha09 Bana doktorum 12.haftaya kadar bebekler erkeğe benzetilir 12.haftadan sonra kız ise kıza göre gelişimi ilerler erkek ise erkek olarak kalır yani 10.hafta da kız denip 16.hafta da erkek denmez 10.hafta da erkek tahmini yapılır yapı olarak erkeğe benzediği için ama organı oluştuktan sonraki haftalar da baktığımız da 16.hafta gibi o zaman da kız olur demişti 🙈 umarım anlatabilmişimdir bana anlattığında ben anlamıştım da ilkten de karışık gibi gelmişti 😂😂 Ama kuzenime de 11.hafta da erkek dediler isim falan koydular hatta isimli tarak falan aldı 16.hafta da kız çıktı 😂
Minikanne-76 Canım bana özeldeki 12+5 de kız dedi Kordon o pipi değil dedi ben 17+3 de devlete gittim erkek dedi Dün yine başka bir özele gittim 21+ 3 bu bebek erkek dedi yanılıyor 15 hafta öncesi dedi 🥰 sağlıkla al kucağına