emel16 gayet güzel güzel ilgileniyolar bende yaklaşık 2 hafta önce gittim doğrusu çıkasım gelmedi🤭renkli bile gösterdi ama benim oğlan yüzünü sakladı 😂gayet güzel bir hastane ben Zeliha hanıma gidiyorum en ufak bir sıkıntımda hemen tedbir alıyor nst ye falan gönderiyor içiniz rahat bir şekilde gidebilirsiniz ben randevu için9:58 alarm kuruyorum tam 10 da alıyorum önce kadın doğuma gidip detaylı ultrason için kayıt açtırın ben Zeliha hanıma gittiğimde zaten kendisi istedi sorunuz olursa sorabilirsiniz kafanıza takılan başka birşey varsa:)