Kizlar 9 haftalık hamileyim 2.gebeligim ilkinde bahsedeceğim ağrıyı son haftalarda yaşamıştım ama bu denli değildi.Sag ön en alt kaburga kemigim biraz fazla ayakta kalınca batıyor ve acıyor canım yanıyor oturmadan uzanmadan geçmiyor doktora gidicem ama gitmeden sormak istedim bu ağrıyı yaşayan var mı veya bilgisi olan