ssevilmommy Kızlar enfeksiyonum var, ama doktor ilaç vermedi oyüzden kullanamıyorum. Her tuvalete gittigimde beyaz akıntı gibi bişey düşüyor idrarda. Bu enfeksiyondan kaynaklı olabilir mi? Çamaşırımda hep beyaz akıntı oluyor ama ilk kez idrarda görüncr şaşırdım
Burcu-2634 ssevilmommy benim de aynısı oluyor pis koku yapıyor dedim doktorum fitil verdi vermesi gerekiyordu enfeksiyon da sayılır pis koku yapıyorsa