Nezahatozen umrumdadegil ilk baslarda Baska biri erkek demişti şimdi siz kız dediniz gecen hafta kız demişti doktorum persembe gidince bakıcaz ne diyecek
BirAskMasali1323 huysuz__ Bugüne kadar hep nubuna erkek dediler bu seferki ultrason kıza döndü nedense garip.. Evet doktorda kız olabilir ama net değil dedi
huysuz__ BirAskMasali1323 olabilir canım bazen hareket ettikleri anda resmi yakalayınca nub yanlış görünebiliyo, ama düz senin bebişin kızım ben diyo yani🌸bereketle sağlıkla gelsin inşallah
Prensesprens @Mervee__ https://imgyukle.com/i/yf9GMh https://imgyukle.com/i/yf9vJnbanada bakar mısınız 13+4
huysuz__ BirAskMasali1323 dr kesin yorumu yapabilir canım bilemem o kadar, ama nub teorisine göre kız bebeğin