yagmrforreal kızlar iki gündür böyle pik olmuş gibi anlayamadım dün değerlendirdim bugün de değerlendirmeme gerek var mı
numix Evet bugünü de değerlendir ve çatlama gününü de kesin değerlendir. 2 kere ovulasyon pik olursa 4 günü değerlendirin diyorlar