Kaderrdiler orkidemm_ ahh ahhh ben çekiyorum 2 gündür enfeksiyon yüzünden sancı 36+2 deyim enfeksiyondan dolayı erken doğum riskim var
ZeyHus33 orkidemm_ bendede enfeksyon var bebek hareket ettikçe alttan Hissetyorm bisiler enfeksyondanmi başka bisimi anlamadm hastaneyede gidemedm daha öbür aya Bulursam Alaçam en son bu ayın 6 sında gitmistm herşey yolundaydi ama ondan sonra bebek karnımı sertlestirmeye başladı Dedm gibi alttanda hissetyor gibi biseyim anlamadm enfeksyonmu bilmiyorm
orkidemm_ Kaderrdiler ay çok geçmiş olsun ben tedavi görüyorum hamile değilim de böyle bazen çok yoğun o sancıyı yaşıyorum acaba enfeksiyonum yoğun mu diye düşünmeden de edemiyorum açıkçası
Mervis066 Benim de idrarımda çok enfeksiyon çıktı, doktor antibiyotik ve toz şase verdi tek kullanımlık. Alt karın bölgesinde sancım oluyor baya belim de ağrıyor çok zormuş 😔