Selensse Kızlar kimler neler neler aldı öneri yapar mısınız lütfen açık mavi elbiseli pijamalı sabahlıklı takım aldım kendime altıma beyaz terlik arıyorum nasıl bisey alsam bilmiyorum
Burcu-2634 Selensse crocs mudur nedir ondan aldım ben 250 ye orjinal gibi çok rahat gittim bi daha aldım. Elbise de oğlum olcak ama boşa masraf diyip kullanmadığım kışa giyerim diye aldığım pembe geceliğini koyucam malüm doğum sonrası titriyorum ben üşümekten kalınca iyi gelir bana
ecmelmirzaogluu Ben hamile kaldığımdan beri crocs giyiyorum doğumum için de crocs aldım yine utanmasam düğüne kınaya da onlarla gidicem 😂 hem rahat hem de tabanı kaymıyor
qusel Dennz benimmi orjinal değildi de ne olduğunu anlatabilmek icin direk marka verdim ama gerçekten coook rahat ettim 😆
Lalemmm12 Selensse kırmızı takım aldığım için evde kullanmadığım kadife ev terliği var topuklu çok şık sizinkine de tüylü beyaz terlik gider 😊 hem beyaz alın evde de giyersiniz sonradan