ayel8 normalde şeker yüklemesi için sebep olması lazım
Yani mesela normal şekere bakılan kan tahlili yapılır sınırda veya yüksekse şeker yüklemesi yapılır, yada bebeğin suyunda cogalma veya azalma varsa, iri bebek, veya birden kilo alan anne mesela, yani belirtiler neticesinde yapılır
Yoksa her gebe için olmazsa olmaz bir test değil Ben yaptım çünkü suyumuz çok fazlaydı ama bir yan etkisini görmedim bilmiyorum
Yalnız şekeri çok fazla sevmeyen biri olarak o içilen su boğazıma geldi geldi indi geldi geldi indi 🥴