Bebekayik Yonca_26 ay ben geçen hafta 3 gün ishal oldum çok korktum doğurcam diye ama muz yedim geçti doğurmadım da 31 haftayken
Arascancan Yonca_26 bende bugün girdim 35 nci haftaya bende de başladı ishal ama sonradan geçti uzun sürmedi inşallah devam etmez
Burcu350947 Yonca_26 genelde kusmak ishal doğum belirtisi diyorlar bende öyle biliyorum ama belki yediğiniz bişey dokunmuştur var mı başka ağrınız sızınız?
Dlar Doğum belirtisi demek değil doğuma sebep oluyor demek miş babada doktor dedi hemoroid yüzünden ilaç verdiler rahat tuvalete çıkayım diye ama neyaparsan yap sakın ishal olma dedi doktor oyüzden hemen bir muz yada parades haşla canm ye