Teslimenursevil Glifor kullanıyorum ama hala düşmemiş insülinim korkuyorum pazartesi günğde translerim var ya tutmazsa diye
Ysmnpmk Teslimenursevil benimde insülin direncim var canım ve transfer olduğumda 98 kiloydum ona rağmen tuttu içini ferah tut doktorunada soyle sorun yok derse problem olmaz bende sıkıntı etmediler insülin direncini
Teslimenursevil Ysmnpmk doktorumda yok hayır iptal edelim gibi bişey demedi yüksek olduğunuda bilşyo glifor kullanmaya devam et dedi sadece
sacmalamakizim Teslimenursevil O zaman bir sorun olmaz bence doktorunuz biliyorsa, iyi düşünün ki iyi olsun. 😊
Ysmnpmk Teslimenursevil o zaman sıkıntı olmaz canım benim kilom ve insulinim olmasına rağmen benimde doktorum müdahale etmedi gebede kaldım çok şükür
Teslimenursevil Ayshababy inşallah bu sefer 5 gün evdeyim sonrasında işte olucam sanırım daha iyi oucak