Henüz doğumuma çok var da, şimdiden tecrübeli annelerden yorumlar istiyorum.
Bebeğinizin kıyafetlerini elle mi yıkıyorsunuz yoksa makinayla mı? Biliyorum ki onlara özel deterjanlar yumuşatıcılar var, doğumdan önce yeni aldığım şeyleri yıkayacağım. Sizler hangi yöntemi önerisiniz bize de söyleyin. 😊