Kızlar gidenler memnun kaldı mı? Ben gittim sessiz sakin birisi memnun kaldım yüzünü göstermedi bebeğim. İki hafta sonraya tekrar randevu verdi görsel alabilmek için. Her şey iyi hoş. Gittim gösterdi bebeğim yüzünü hatta çok güzel videolar çıktı hareket ederken gülerken falan. İlk görselleri ertesi gün atmıştı bunda 4 gün bekledim atmadı bende yazdım. Merhaba iyi günler videoları ne zaman atarsınız acaba diye gülücük falan koydum. Görüldü atıldı 5-6 saat cevap verilmedi bende soru işareti attım 2 saat sonra hiçbir şey denilmeden attılar. 3 video da sorun oluştu açılmuyor asıl hareket ettiği videolar onlar da. Söyledim bunlar açılmıyor diye yine görüldü atıldı 2 gündür cevap verilmiyor. Parayı aldılar iş bitti mi? Yani başta ilgi alaka %100 ken ne oldu şimdi.