Kızlar bebeğim 20 günlük. Bu zamana kadar meme artı mama olarak ilerledik en fazla 15 dakka beni emiyor ardından 60 milim mama veriyorum. Şimdiyse yavaş yavaş mamayı bıraktırmak istiyorum ama sütüm yeter mi doyar mı kilo alır mı almaz mı gibi endişelerim var nasıl bir yol izlemeliyim bu arada sütüm şarıl şarıl akıyor diyecek kadar da yok.(biberonla mama verdiğim için meme reddi yaşıyorum tutana kadar bayağı bir cebellişıyoruz)