yesimerdinc 20 haftalık hamileyim 2 gün oldu başlayalı ayıptır söylemesi oram sanki sisiyo gibi hemen tuvalete gitme isteği oluyo normal bi durum mu bu
Burcu35 yesimerdinc bebeğin kafası aşağıdaysa oluyor benim öyleydi canım hep aşağıdaydı halada öyle tuvaletten çıkamıyorum😂
Burcu35 yesimerdinc sen yinede bi doktoruna sor tabide. Benle herkes dalga geçiyo valla gecede kaç kez kalkıyorum bilmiyorum bile 😂 sanki vajinamda büyümüş şişmiş gibi hamilelikte normalmiş büyümesi zaten
Dimple23 Bende 20. Haftadayım aynen bebek gerilince oynayınca kendimi wc ye atıyorum ...... heralde benimkide aşağılarda :))
yesimerdinc Burcu35 ooo baya öndesin bacım sen :) artık normal sürekli tuvalet e gitmen rabbim sağlıklı sıhhatli kucagimiza almayı nasip etsin bebislerimizi
Burcu35 yesimerdinc ben hep gittim ki canım hamile olduğumu bildiğimden beri kusmam geçti wc başladı orda yaşıyorum baya 😂 amin cümlemizin sağlıklı sıhhatli doğsun allah olmayanlarada versin🙏🏻