Duygu_52 Kızlar yeni randevu sistemi nasıl ya ben anlamadım ayın 24 ne kadın doğuma randevum var ama bugün baktım böyle görünüyor ne demek yani
Rabia_36 Duygu_52 ay benim de yarın randevum var onay gerekmemektedir yazıyor ama ben onay vermedim bişey yapmadığım halde öyle yazıyor şaşırdım umarım iptal olmaz kendiliginden🤷🏻♀️
umrumdadegil Duygu_52 artık sistem değişti gideceksen onay vermen gerekiyor yoksa iptal oluyor. Sanırım 2 gün öncesinde ya da 1 gün öncesinde onaya açılıyor
ZeyHus33 Duygu_52 benimde 31 inde büyük ihtimal 1 gün öncesi arayıp randevuya geleceğinize dair Onay gerekcek büyük ihtimal bendede randevunuza onay zamanı henüz gelmemiştir diyor
Duygu_52 Rabia_36 Ben bu sistemden hiçbirşey anlamadım ya benim daha 1 hafta var randevuma iptal olmaz inşallah bilen birileri çıkar inşallah
Mmeelliikkee Duygu_52 sanırım bir gün öncesi onay istenecek , mail ,mesaj yada 182 arıyor kayıtlı noyu onay için..
Duygu_52 ZeyHus33 Bende şaşırdım biranda öyle görünce henüz onay butonu vs gelmedi randevuma kesin gitmem gerekiyor
numix Ben de az önce netten baktım 1 gün öncesinden onaylama butonu aktif oluyormuş. Randevuya gelmeyenler için bu sisteme geçilmiş
sacmalamakizim numix Öyle bir buton yoktu ve yarın randevum var, bugün ise randevunuz onay gerektirmemektedir yazıyor, çok ilginç ben daha onay vermedim onaylanmış görünüyor sanki. 🤷♀️
Rabia_36 sacmalamakizim aynısını yaşıyorum yarın randevum var herhangi onay vermedim bende de aynisi yaziyor umarım iptal olmaz kaç hafta öncesinden aldım bekliyorum
sacmalamakizim Rabia_36 Beni 182 aradı canım gidecesekseniz 1′e tıklayın dedi bende yaptım sanırım öyle onaylanıyor.
sacmalamakizim numix Beni 182 aradı yarın ki randevu için gidecekseniz 1′e basın dedi bende bastım sanırım öyle onaylanıyor.
Rabia_36 sacmalamakizim anladimm beni kimse aramadı uygulamadan bakınca da onay gerekmemektedir diyor