Makbule_199110 Canan2625 ben 11 haftaligim basindan beri var hala sag kasigim agrir kan ve leke görmediğin muddetce korkma bence korkulacak bise degildir insallah
Minikprensinannesiiiii Canan2625 bende 9+1 deyim o ağrılar bende de var canım dün kontrolüm vardı doktora sordum gayet normal kanama olmadıkça dedi bebek büyüyor bu ağrılar olacak dedi
Canan2625 Makbule_199110 inş adet olacak gibiyim normalde adet zamanı bile sırtım hiç ağrıtmazdı şimdi ağrıyor biraz hareket bile etsem 🥹
Canan2625 Minikprensinannesiiiii evet öyledir o zaman dediğiniz gibi hiç tecrübe etmeyince insan bi garipsiyor işte 😂
Minikprensinannesiiiii Canan2625 benim dördüncü hamileliğim 2 düşük yaptım sonra oğlumu kucagıma aldım şimdi sanki ilk gibi herşey de korkar oldum bişey olacak diye 😂