Kızlar 30+2 deyiz dünden beri tuhaf bı şeyler oluyo bebeğin karnımin alt kısmında ağırlığıni hissediyorum ve vajinamin oradan içten bir şey cekiyomus gibi bı acı oluyo aklıma enfeksiyon mu kaptım acaba die düşündüm. 30. Haftada neler yaşanır bunlar normal mi bilen var mı. İki haftaya sonra doktora gidicez