gayesblog Doğum sonrası ve hamilelik sürecinde anne karnında hareketli olduğunu söylüyorlar doğru mu 🥹
Semyil gayesblog ben hamilelikten önce kullanmaya başladım hala kullanıyorum şuan 22 haftalığım canım olabilir benim kız içeride kıpır kıpır 1 dk durmuyor. İlk hamileliğim olmasına rağmen 17. Haftada hareketlerini hissettirmeye başladı
gayesblog Semyil bende muayene ye gittiğimde kıpır kıpır 😅 folik asitten dolayı diyorlar ama bakalım sağlıklı olsunlarda
Booksandcats Ben hamile olduğumu öğrenince kullanmaya başlamıştım 22+0ım plasentam ön taraftaymış o sebepten pek hissedemiyorum bebeği hala ama ara sıra iyi tekmeler atıyor 🙈