Kızlar 19 haftalik iken yaptırdım şeker yüklemesi bir şey çıkmadı. Şuan 27 haftalığım yarin randevum var doktor yapacağız tekrar dedi sizce yaptirmali miyim? 2 defa yaptıran oldumu aranız da yaa aklıma takıldı. Başka Dr sordum 19 da yapması sacma neden 2. Defa tekrar yaptırıyor demişti aklıma takıldı