senacnblt06_ bende sizin gibi 6. Haftanın içinde yoğun kanama yaşadım adet kanaması gibi sonra hemen koştum nöbetçi doktora doktor kese olması gerektiği yerde çevresinde kanda görmüyorum herşey sağlıklı bu haftalarda yerleşme kanaması hormonal olabiliyor dedi sonra kendi doktoruma gittiğimde keseyi de gördü bebeği de gördü içinde herşeyin sağlıklı olabiliyor dedi böyle o da çok şükür 🤲🏻 haftaya kalp atışı için gidicez inşallah