Yadis Merhaba hanımlar bugün tam 35 hafta olduk çatı muaynesi olduk bebeğim başından beri iri bir bebek kilosu 3700 sizinkilerde durum nedir?
Yavru-kus Yadis maşallah peki doktorunuz doğum şekli için ne dedi bende 3400 çıktı 40 nı beklerse 4 kiloyu geçer normal doğum zor olur dedi ama benim 3. Gebelik
Yadis 6hilal_akin1 doktorum yaptı aslında çatı muaynesi yapacağını söylemedi alttan bakacaktı birden yaptı sanırım korkmamı kendimi kasmamı istemedi ondan söylemeden yaptı
Yadis Yavru-kus benim ilk gebeliğim doktor normal doğumun çok zor olacağını söylüyor yğksek ihtimalle sezeryan olacak dedi bebek çok iri ve uzun boylu çünkü
Spgrr Yadis 34+1 de 2869 çıktı doktorum ona bile fazla dedi 36 ile uyumlu çıktı sizin bebek maşallahı var baya baya fazla 4 değil 5 kilo doğar 40 haftayi beklerse haftalık en az 200 300 gram alıyorlar çünkü
Yadis Spgrr tam olarak doktorum gibi konuştunuz o da böyle söylüyor🤣🤣🤣 zaten 37 de tekrar bakacak aksi biröşey olmazsa sezeryana gün verecek
NGold Yadis eski doktorum 33+5 te 3000 demisti şimdiki 35+0 da 2790 ölçtü 36+0 da 3150 eski doktoruma gitsem herhalde suan benimkide 3700falandı bilemiyorum 😅😅😅
Yadis NGold bende hiç düşüş olmadı başından beri yükseliyor ailede genetik bizim şeker de yok çünkü ama doktorum doğumdan sonra şişlik gider 200 gram fazlalık olur dedi