Booksandcats Normal canınızı sıkmayın ben 8. Haftada görebilmiştim geç döllenme olmuş demişti belki sizinki de öyledir
Booksandcats Nazlierdgnn07 ben de 10 gün bekleyip görebilmiştim bebişi her şey gönlünüzce olsun inşallah 🙏😊