Aşılama çok saçma bişey bir işe yaramıyor boş yere dünyanın parasını alıyorlar zaten normal hamile kalabilsen kalirsin normal olmuyorsa alisamayla olmuyor hazir verilen ilaçlar dengeni değerlerini bozuyor ve hamile kalman daha zor oluyormus sonrasında iyi bir doktor aşılama önermiyor para tuzağı olduğunu söylüyor tüp yaptırın ondan daha iyi