Kızlar 5.mayista yumurtlamami net olarak gördüm 6 mayısta da çatladı 4 5 6 7 bu günleri hep degerlendirdim.19 mayıs bat tarihim ovulasyonu bırakmadım hiç devam ediyorum ama bugün bu şekilde çıktı yani tekrar koyulasiyor ikinci yumurtlama mi olur dersiniz tam anlayamadım
