tgb0104 Selam kızlar , Alışverişe ne zaman başladınız ? 16 haftalık hamileyim sizce ne zaman başlanmalı☺️
Rabiul tgb0104 toplu almayacaksanız başlayabilirsiniz , ben başlamıştım öncesinde unisex zıbın , biberon , banyo seti , battaniye vs. Bunları alabilirsiniz
Hulo2105 tgb0104 küvet,tarak,çöp kovası, emzirme yastığı bu tarz büyük şeyleri alabilirsin ben öyle yapmıştım. Cinsiyetsiz tulumlardan alabilirsin.
elmaelmaelma Yavaş yavaş başlayabilirsiniz. Özellikle indirimde denk geldiklerinizi alırsınız, beğendikleriniz de aklınızda olur.
numix Ben 13 haftalığım sadece biberon seti aldım🙈 cinsiyeti belli olsun yavaş yavaş indirimde gördükçe başlarım
1_zehra Ben ilk önce fiyat olarak yuksek olan seylerden basladım. Kıyafet vs seyleri toplu almak insani maddi acidan cok yormuyor bence. Bebek arabası, beşik, oda yapacaksanız oda malzemeleri, buhar makinesi ates dusurucu vs baslanabilir diye düşünüyorum