seymanuryldrm shatice siz sağlıklı beslenin vitamin kullanın ovulasyon testi kullanın gebelik düşünüyorsanız olur inşaallah hiç korkmayın ☺️
seymanuryldrm eminegizem hormonlar normal değerler arasında olmayınca işte regl de yumurtlama da kalitesinde falan sıkıntı oluyor ☺️
GamzeBalci orkidemm_ Prolaktin: 22.88 / LH : 5.59 / Estradiol : 16.84 FSH:6.02 Sizce bu değerlerde sıkıntı var mı?