Sedau Merhaba kızlar Nev Esentepe hastanesinde Neşe solak, Neşe kaplan Karakaş ve Gönül doyran doktorları arasında kararsız kaldım. Gidip de memnun olan olmayan varsa bilgi verebilirse çok sevinirim 😊
Icon-sevo3 Gönül Doyran eski velimdir, kendisi. Doktor olarak bilmem ama bir kadın olarak çok naif, tatlı, sevecen bir hanımdır.
Btlkyn Ay ben ilk 2 muayneme gönül hanıma gittim çok şeker bir doktor çok naif çok güzel ilgilendi muayne etti fakat muayneler çok pahalaı oldugu için devlete geçtim aynı hastanae prof tayfur çift var kendisi şehir hastanesindeyken 1 kez gittim inanılmaz kibar bi doktordu alttan muayne etti yumurtalıklarımda yetersizlik vardı çocuk sabi olamıyorduk ozamanlar ama çok güzel telkin etti konuştu ve onun telkini sayende normal gebelik gerçekleşti ilk muaynemr gittiğimde onun için gitmiştim ama kendisi izinde olduğu için gönül hanıma muayne oldum oda şok tatlıydı dediğin gibi